Naše služby Spotrebiteľom


 

Hájime záujmy a chránime práva spotrebiteľov

Vykonáva činnosti smerujúce k napĺňaniu našich cieľov v oblasti ochrany práv spotrebiteľov. Našim hlavným účelom je posilniť dôveru spotrebiteľov voči podnikateľom.

Kľúčovou úlohou je pomoc spotrebiteľom pri riešení ich sporov prioritne mimosúdnou cestou, v krajných prípadoch však aj prostredníctvom súdu.

Naša práca je založená na mimosúdnom riešení sporov nakoľko nemáme donucovaciu právomoc, teda nemôžeme predávajúceho donútiť zúčastniť sa mimosúdneho riešenia, resp. akceptovať práva spotrebiteľa.

Avšak na základe právnej argumentácie vieme predávajúceho presvedčiť o dodržiavaní práv spotrebiteľov v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ.

 

Poradíme Vám ako chrániť svoje práva a zastúpime aj v súdnom spore

Slovenským spotrebiteľom

Oboznámte sa s našimi službami spotrebiteľom, ak vám niečo nieje jasné neváhajte nás kontaktovať telefonicky 0950403021 alebo cez kontaktný formulár.
  • Poradenstvo

    Viac informácii

    Usilujeme sa dodržiavať svoje záväzky voči spotrebiteľom v oblasti poskytovania bezplatného právneho, neziskového finančného a energetického poradenstva.

    Spôsoby a možnosti poradenstva
    • On-line poradenstvo cez web spotrebiteľská-poradňa.sk
    • Telefonické poradenstvo na čísle 0950403021
    • Osobné poradenstvo v Bratislave
    • Informácie, rady a odporúčania spotrebiteľov
    • Poradenstvo cez média
    Preferujeme otázky doručené cez webovú stránku www.spotrebitelska-poradňa.sk alebo telefonické poradenstvo.
  • Mimosúdne riešenie sporov

    Viac informácii

    Mimosúdne riešenie je rýchly a efektívny spôsob urovnania spotrebiteľského sporu s predávajúcim. Čím skôr začnete svoj problém s predajcom riešiť, tým máte väčšiu šancu na jeho úspešné ukončenie.

    Mimosúdne riešenie sporu je účinné, ak:
    • spor s predávajúcim netrvá viac ako 30 dní
    • máte dostatok listinných dôkazov
    • predávajúci je ochotný sa dohodnúť
    Napíšte nám svoj návrh na začatie mimosúdneho riešenia svojho sporu cez našu elektronickú podateľňu.
  • Zastupovanie pred súdom

    Viac informácii

    Bezplatné zastupujeme spotrebiteľov v súdnych sporoch. Odbornú právnu pomoc poskytujeme vždy keď ju potrebujete.

    Spotrebiteľov zastupujeme v súdnych sporoch
    • o zaplatenie alebo vrátenie peňazí predávajúcim
    • o náhradu škody spôsobenej predávajúcim
    • o určenie neplatnosti zmluvy s predávajúcim
    • o zrušenie rozhodcovského rozsudku
    • o zastavenie exekúcie
    O zastupovanie v súdnom spore nás môžete požiadať elektronicky, cez našu elektronickú podateľňu.
  • Vzdelávanie

    Viac informácii

    Učíme vás nielen ako úspešne uplatňovať svoje práva ale vyhýbať sa pofidérnym obchodom a zmluvách.

    Čo sa naučíte na našich kurzoch a seminároch?
    • Ako úspešne uplatniť reklamáciu
    • Ako odstúpiť od spotrebiteľskej zmluvy
    • Čo zmluvy nesmú a musia obsahovať
    • Ako si vybrať tú správnu službu alebo tovar
    • a mnoho iného
  • Vyjednávanie

    Získať ponuku

    Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, mo lest ie id viverra a, dapibus at dolor. In iaculis viverra ne que, ac eleifend ante lobortis.

    Aké vyhodnejšie zmluvy sa budeme pokúšať vyjednávať?
    • Zmluvy o združenej dodávke elektriny a plynu.
    • Zmluvy o prístupe k verejnej telekomunikačnej sieti (hovorné a dáta).
    • Zmluvy o úvere
    • Zmluvy o PZP a iných typov poistení.
 

Problém s reklamáciou?

Zavolajte nám: 0950 40 30 21


Potrebujete sa poradiť ako postupovať pri vybavovaní reklamácie alebo odstúpení od spotrebiteľskej zmluvy? Neviete ako sa domôcť svojich peňazí či zastavenia exekúcie? Využite našu telefonickú poradňu SpotrebiTEL v pracovné dni od 10.00 do 14.00 kde vám naši pracovníci poradia všetky právne možnosti a vysvetlia vaše povinnosti vo vzťahu voči spotrebiteľovi.

Nedá sa dovolať? Napíšte nám svoju otázku cez poradňu